Ze zahrádky

 Ze zahrádky

Počasí je konečně krásně slunečné a tak je pořád, co dělat na zahrádce. Hlavně ji teď každý večer musím chodit zalévat. Jahody jsem sadila letos na jaře, jelikož se mi u nich rozmohl svlačec a nešlo se ho zbavit jinak, než odkopat asi 20cm hlíny, navozit novou a zasadit nové jahody. Myslela jsem, že letos z nich nic nebude, ale daly se do květu a už jsou sem tam i zelené plody. Česneku se zatím daří báječně a ten medvědí už začal kvést. Rebarboru mám opět obrovskou, dělala jsem z ní už marmeládu a ještě čekám až mi na chatě dozrajou jahody a udělám jahodovorebarborovou marmeládu. Angreštu a rybízu bude letos opět hodně. No a co nesmí na mé zahrádce chybět, to jsou bylinky ve vyvýšených záhonech.



Bylinky nesmí chybět.




Rebarbora je opět monstrózní.

Na jahodách se už dělají plody.

Pivoňky brzy vykvetou.

A libeček nesmí chybět.

Rybíz a angrešt.



Letos jsem zkusila zasadit i pár salátů a koukám, že se mu docela daří v naší bídné půdě.

Česnek se pěkně vyšvihl.


Komentáře

  1. Krásné malé zahradnictví))) Přeji hezká chvíle v té tvé krásné botanické)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuju, je to taková akorátní zahrádka pro radost, vyrůstala jsem v paneláku, tak je to takový můj splněný sen, který mě moc baví :-)

      Vymazat
  2. Hani, krásně Ti to roste a máš to vzorně uspořádané. Ale to už jsem Ti psala. Prostě valašská hospodyňka ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, máš moc krásnou zahrádku. Opravdu radost pohledět. Nás letos trápí slimáci, je to boj, už sežrali kde co...
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, no o slimákách mi ani nemluv, jak pršelo, tak jsem je chodila několikrát denně sbírat, jelikož nechci používat žádnou chemii.

      Vymazat
  4. Zahrádka radost pohledět.
    Tak ať se daří!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju, snad nepřijdou zas trvalé deště a invaze slimáků.

      Vymazat

Okomentovat