Chorvatsko...pohoda

 Chorvatsko...pohoda

V Baška Voda se nám moc líbilo, ale je to taková rušnější destinace a my přece jen máme rádi svůj klídek a pohodu a tak jsme se vydali i do našeho oblíbeného Živogoště-Blato. Kdo nehledá hlavu na hlavě a spíše soukromí a krásné moře, tak tam ho to uspokojí na 100%. Navíc ceny v restauracích jsou téměř poloviční než třeba na Makarské a jídlo opravdu výborné. Například v naší oblíbené restauraci Leut  nás nikdy nesklamali, mají výborné ryby, krevety i pizzu a ceny jsou opravdu příznivé. Letos jsme si udělali i menší procházku přes kopec kolem pobřeží do nádherné zátoky Duba, kde najdete i jeden menší bar a jinak je tu ráj na zemi. No a když nastal podvečer, tak jsme nemohli vynechat za mě nejlepší restauraci, co jsme kdy v Chorvatsku objevili a to je Agroturizam Strnj. Jídlo tam mají za 1* a obsluha vynikající, kluci mluví perfektně česky a jsou velice rychlí a profesionální. Navíc si u nich můžete zakoupit třeba vynikající domácí olivový olej, domácí med, domácí olivové nebo levandulové mýdla či vynikající domácí višňovici. Dovolenou v Chorvatsku jsme završili právě v této krásné restauraci s nádherným výhledem na moře z místního pohoří.

Výhled na zátoku Duba.


Cestou k zátoce Duba.

Pizza v restauraci Leut.

Restaurace Agroturizam Strnj.




Čičina u restaurace :-)


Z restaurace je nádherný výhled na hory i moře.

Jako předkrm nesmí chybět domácí pršut.

A pro mě jak jinak než krevety :-)

Domácí víno i višňovice.

Granátové jablka...

Tak příští rok opět na shledanou v Chorvatsku :-)


Komentáře

  1. Hani, to se nedivím, že jsi byla nadšená z takové dovolené...Líbilo by se mě tam taky, všechno. Už jsem dlouho v Chorvatsku nebyla. Měj se hezky a ahoj. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já Chorvatsko miluju, bylo to první moře v 6.třídě, které jsem poznala a bylo pro mě nej:-)

      Vymazat
  2. Hani, mám chuť se tam rozjet - pršut, krevety, většinou to zapíjím vychlazenou Malvazií... Ach!
    Přeji krásné letní dny i doma!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, nám vždy po jídle donesli domácí višňovici, ta je taky mňamka:-) jinak krevety fakt miluju i doma si je rádi děláme, ale u moře chutnají nej.

      Vymazat
  3. V Živogošti se mi moc líbilo.Bylo to vůbec poprvé,co jsme byli u moře v býv.Jugoslavii ještě na devizový příslib.
    Později jsme se tam byli několikrát podívat.Je to nádhera a hodně lákavé.Ale nacestovali jsme se k moři hodně,možná,že bychom to horko tam už nezvládli.Hekáme u nás.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, však taky kemp Dole v Živogoště mi přijde jako český kemp :-D a s tím devizovým příslibem jsi mě vrátila v čase jako bych viděla "Vyprávěj" a letos jsme si dělali srandu, že jsme dostali "výjezdní doložky" myslím tím testy, které ve finále po nás nikdo nechtěl a taky jsem si vzpomněla, jak jsem tam tehdy jela s naší třídou v šesté třídě poprvé k moři a na hranicích byli ještě pohraničníci se samopalem a procházeli nám autobus....každopádně je pro mě Chorvatsko nejkrásnější moře a to jsem toho už zcestovala hodně;-) p.s.: a určitě by jste to zvládli, dnes je tam všude klimatizace ;-)

      Vymazat
  4. Krásná fotoreportáž. Krásně jste si užili )))
    Zdravím z dovolenkování.

    OdpovědětVymazat
  5. Prostě krásná dovolená !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju, Chorvatsko opravdu nezklame a vždy nabídne něco nového ;-)

      Vymazat
  6. V Chorvatsku jsem nebyla skoro 30 let. Krásné fotky.
    Přeju pohodové dny.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat