Haferové dělobuchy

 Heferové dělobuchy

Je mi úplně jasné, že se většina z vás pozastavila nad názvem, ale nebojte se, nejedná se o žádnou pyrotechniku :-D ale takhle my na Valašsku pravíme borůvkovým knedlíkům :-) No a dělobuchy proto, že u nás v rodině je neděláme malé, ale zrovna pořádně velké, že třeba mě stačí na porci jeden, ale zdatní jedlíci spořádají na posezení třeba i tři. Recept jsem tady už jednou vkládala, tak, kdo by měl zájem, nalezne ho zde. Já jsem pro dnešek opravdu plná, takže zůstanou hlavně děckám i na zítra, kdy budou mít poslední prázdninový den. Doufám, že zas neproprší jako ty předešlé a užijeme si ho naplno. A co vy? Užili jste si prázdniny dle vašich představ?






Sněží...:-)

Dobrou chuť všem!


Komentáře

  1. Mňam ; ty mám ráda. Prázdniny byly krásné. Sice už chodím 14 dní do práce; ale mám ještě něco v plánu. Nechci se ještě vzdát tepla a sluníčka. Přeji krásné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, tobě taky přeju ještě plno krásný dnů a výletů;-)

      Vymazat
  2. Mám chuť se k vám rozjet a alespoň jeden dětem sníst! :o)
    A doufám, že léto ještě nekončí...
    Hni, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to víš, že bych ti naložila plný talíř :-) opravdu škoda, že jsme tak daleko.

      Vymazat
  3. Hani, dělobuchy vypadají krásně, hned bych si dala, nejedla jsem je hodně dlouho. Prázdniny letos zase nějak rychle utekly a ten konec se jim s počasím fakt nepovedl. Máme podzim na krku, musíme si i na něm najít něco hezkého, mně to půjde těžko, moc ho nemusím. Měj hezký den i když dnes hodně mokrý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, jak říkáš, prázdniny rychle utekly a ten konec je fakt propršený. Těším se ještě na hřiby a podzim budu trávit tvořením, na které jsem neměla čas. Například mám nachystanou starou okenici, ze které chci udělat zrcadlo;-)

      Vymazat
  4. Velmi lákavé.Dělám je také dost velké a sním také jenom jeden,ale mohu i během dne,jako zákusek.
    Jako důchodkyně už prázdniny tak neprožívám,protože i vnoučata jsou velká a tím pádem už nehlídám.
    Ale nikomu z nich se do školy nechce,prý to moc rychle uteklo a přitom v té škole ani předtím moc nebyly.
    Dnes prší od rána a hodně fouká,co naděláme.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, však proč se dělat s malýma, když velké jsou hotové hned a pak stačí jeden na jednu porci :-) Měj hezké dny.

      Vymazat
  5. Hani, borůvkové knedlíky dělám, ale Ty máš lepší název - dělobuchy! To je pecka ! Já si ode dneška budu užívat u moře v Bulharsku, dnes je tu 32 stupňů. Tak pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Leni, tak to teplíčko u moře ti fakt závidím :-) u nás chčije a chčije :-D

      Vymazat
  6. Tak u nás se těmto kynutým ovocným knedlíkům říká blbouni. Mamka je dělávala ohromné, takže převážně stačil jeden na talíři. Borůvkové jsou nejlepší ! Já jsem je tedy už hodně dlouho nedělala. Nějak jsem si zvykla na ovocné knedlíky z tvarohového těsta. Ale nalákala jsi mne, co nejdříve blbouny udělám.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak blbouni jsou taky super název, to si zapamatuju :-) Měj krásné dny ;-)

      Vymazat
  7. Byli jste na hafery? A na frgál zbylo? ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam. Takové jsem jedla letos na dovolené, ale byly tak obrovské, že jsme si nechala něco i zabalit na večeři.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat