Rybolov v Sobáčově

 Rybolov v Sobáčově

Nedávno jsme se se širší rodinou vydali na rybolov do Sobáčova, který leží nedaleko Olomouce. Můj muž, bratranec i jeho syn jsou vášniví rybáři, tak jsme se i s tetou a strycem vydali na víkend na tohle úžasné místo, kde vám bere jedna ryba za druhou. Kapři, amuři a mnohé další a to opravdu v grandiózních velikostech. Vše samozřejmě probíhá stylem chyť a pusť. No a my za tu dobu nachytali krásných 45 kusů. V areálu Sobáčov se můžete ubytovat buď v chatkách, pod stanem a nebo se ubytovat v jejich krásném penzionu, kde je mimochodem i výborná restaurace. Rybaření jsme si užili do sytosti a hlavně srandy. Nejvíc jsme se nasmáli, když se sekl nedaleký automat na točenou zmrzlinu a ta tekla proudem a zrovna šel kolem můj stryc a první, co ho napadlo, bylo sundat si klobouk a natočit si zmrzlinu do něj :-) a pak všichni okolo létali k automatu se sklenkama a točili si zmrzlinu dokud nedošla. Pokud znáte nějaké vášnivé rybáře, tak tohle místo naprosto doporučuju. 

Já samozřejmě spíše relaxovala :-)





Lovili jsme až do noci a úlovky byly i mnohem větší.



Už jste měli někdy točenou zmrzlinu z klobouku? :-D

Hovězí líčka z místní restaurace byly skvělé.


Komentáře

  1. Mě by bavilo sedět u řeky,ale rybaření bych přenechala manželovi.Dokonce jsem mu to navrhovala,nemá žádného koníčka,jenom luští křížovky,že by bylo užitečnější koukat do vody než pořád do telky.Neuspěla jsem.
    Hani,krásné fotografie jsi pořídila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já taky jen přihlížím a prut vemu do ruky jen když se všichni vzdálí a je zrovna záběr:-D

      Vymazat
  2. No tuším, že to byl hodně zábavný víkend :o)
    Hani, měj krásný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, ještě teď mě bolí břicho od smíchu:-) teta a stryc jsou nej, trávili jsme u nich každé léto ty nej prázdniny jako děti:-)

      Vymazat
  3. Hani, pobavila jsi mě tou zmrzlinou... To nemá chybu ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Leni, týden na to slavil bratranec a teta narozeniny a nasmáli jsme se ještě víc, když jsme všem vykládali o zmrzlině z klobouku:-) hold nejlepší příběhy píše sám život, tohle fakt nevymyslíš.

      Vymazat
  4. To byly tedy úlovky !!! Tak takovou zmrzlinu jsem ještě neměla a určitě mít nebudu :-)))
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Hani,no to nevymyslíš s tou zmrzlinou:-) však jsme taky snědli jen trochu z vrchu:-D hlavně, že byla sranda;-)

      Vymazat
  5. Hani, tak to je moc pěkně užitý víkend. My nerybaříme, ale ryby na talíři máme moc rádi.
    Díky za tip, jak pojedeme kolem, stavíme se.
    Pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já jsem jen přihlížející :-) No a ryby mám ráda snad všechny včetně těch mořských. Mě bavilo jen v dětství chytání pstruhů z pod splavu do holých rukou. To byl super adrenalin :-) Naučil nás to náš stryc.

      Vymazat

Okomentovat