Zavařuju...

 Zavařuju...

Letos mi sice všechny okurky zlikvidovali slimáci, tak nezbývalo nic jiného než je koupit na trhu a pustit se do nakládaček. Co by to taky bylo u mě za léto, abych nezavařila alespoň pár sklenek. Letos jsem jich stihla 25, takže až se zima zeptá já budu připravena :-) Recept jsem tu vkládala už loni, tak kdo by měl zájem, tak ho nalezne zde. A co vy? Taky máte na nakládačky nějaký ověřený rodinný recept?

Bobkový list jsem si opět natrhala v Chorvatsku...

Cibulku, mrkev a kopr mám ze zahrádky...


Tyhle staré zavařovačky miluju...






Tak až se zima zeptá...já budu připravena :-)

Výsledky mého snažení :-)


Komentáře

  1. Hani, okurky ve starých sklenicích vypadají moc hezky, taky do nich mamka kdysi zavařovala. Okurku jsem zavařila letos deset kilo, ale koupených. Máme ještě nějaké ve sklepě od loňska. Moje nakládačky na zahrádce nevydržely tu zimu na jaře, nové jsem už nesázela, jenom salátovky a ty jsem sela 3x.
    Měj hezkou sobotu má být vedro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, vidím, že to s okurkama máš stejné letos jako já, taky jsem je musela koupit, ale i tak budou dobré :-)

      Vymazat
  2. Hani, zdravím. Okurky pěstuje a zavařuje můj táta - 85 let... Pro mě i bráchu :o):o) Naučil se to od mamky a baví ho to, pořád počítá, kolik už má skllenic. A my jsme rádi, že má další zábavu. Měj krásný víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to máte parádní :-) to já zas zásobuju zbytek rodiny :-D

      Vymazat
  3. Krásně tématické fotky, babičkovské sklenice, no co říct, Haničko - kochám se.
    A jsem ráda, že okurky jsou už pro letos i u nás ve sklepě :o)
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju:-) jj skleničky jsou babičkovské po babičce a letos se mi na ně podařilo sehnat nové těsnění, takže už nemám strach, že by nějaké víčko povolilo :-) Pěkný zbytek víkendu ;-)

      Vymazat
  4. Hani, já mám letos lelkou úrodu, už mám přes 40 sklenic a stále rodí. Slimáci se taky snažili, ale okurky jsem nakonec ubránila :-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak to ti opravdu závidím :-) samozřejmě v dobrém, nechápu, že soused je taky uchránil a stále mu plodí....já hold nechtěla používat žádnou chemii a jen jsem je sbírala, ale ani to nepomohlo, tak snad příští rok bude lepší úroda :-) P.S. Trnky vypadají letos hodně nadějně :-)

      Vymazat
  5. Hani, okurky ve starých sklenicích vypadají skvěle, máš vše i krásně nafocené. Okurky už pár let nezavařuji, ale dříve jsem také počítala každou sklenici, která byla připravená na zimu. :O)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuju hlavně za pochvalu fotek, jelikož v tom jsem opravdu amatérka. Jinak mě zatím zavařování baví, ale doufám, že to vše jednou převezme moje dcera a já budu zásobována všemi těmi dobrotami:-)

      Vymazat

Okomentovat