Poslední úroda ze zahrady

 Poslední úroda ze zahrady

Pro letošní rok mám už vše sklizeno a poslední, co zbylo na pergole, tak bylo hroznové víno. Je jím obrostlá celá pergola na zahradě i u rybníka. Letos se ho sice neurodilo tolik, ale zato nechytlo žádnou chorobu ani plíseň, jako třeba v minulých letech. Já nikdy nic nestříkám žádnými přípravky proti škůdcům. Zkrátka nechám rostliny ať se samy poperou s nepřáteli a je pravda, že rostliny to posílí do příštích let a pak jsou už odolnější. Alespoň mě se tohle osvědčilo. Moje hrozny sice nejsou tak velké a pěkné jako z obchodu, ale jsou 100% bio a mnohem chutnější. Každý rok něco nechám viset i ptáčkům a kolikrát v zimě a mrazu na ně létají kosi :-). A co vy, už máte vše sklizeno?




Krásný podzim přeju všem.


Komentáře

  1. Hani, ty hrozny jsou fakt k nakousnutí!
    Nemám sklizeno - naše rajčata asi nemají kalendář, stále je tam spousta zelených a klidně by i kvetly... A ostružiny, ale ty už určitě nedozrají, škoda.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tak rajčátka teda závidím, já letos nějakým nedopatřením koupila cherry, takže byly ale pidi :-)

      Vymazat

Okomentovat