Podvečer u nás

 Podvečer u nás

Nějakou chvilku jsem tady nic nedala, jelikož jsem nestíhala. Po dvou letech se konečně podařilo švagrové přiletět do ČR, tak byl dost nabitý program. Mimo to jsme stihli i výlov rybníka nedaleko nás v Hustopečích nad Bečvou. Počasí bylo nádherné a všechny rybí speciality, co tam prodávali byly fakt úžasné, tak jako každý rok :-). Ale taky jsem nezahálela a stihla jsem ušít dva potahy na polštáře do obyváku z posledních zbytků látky. Takže dnes už pohoda a klid. S dcerou jsme si zašly do lesa na jedlové větvičky a modřínové šišky na adventní věnce. Už se pomalu začínáme chystat na advent, na všechno to dekorování a zdobení, to mě baví ze všeho nejvíc :-) Dárek ještě nemám ani jeden, ale už se na ně chystám ať mám pak klidnou hlavu a budu si už jen užívat pohodu adventního času. Dnes mi to nedalo a musela jsem si alespoň pár modřínových větviček dát do vázy, jelikož na zahradě už mi nic nekvete. A co vy? Už se taky pomalu chystáte na advent? Letos nám vychází první adventní neděle na 28. listopadu a ani se nenadějeme a bude tu.

Podvečery u nás doma...každý den už topím v krbu.


Než přijdou třeskuté mrazy tak poslouží krb a pak přijde na řadu kotel...


Konečně mám čas i na čtení...

Nový polštářek...




Modřínové větvičky hned obsadily vázu...


Komentáře

  1. Krásně je u vás. U nás zatím nic moc))) ale pár dárků už alespoň mám.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani,máš to doma krásný.Šedobílou kombinaci mám ráda,mám ji ve dvou pokojích,abych mohla obměňovat.
    Na advent se těším,mám ho ráda a pomalu si začnu připravovat věci na výzdobu.Pálím hodně svíčky,dodá to domovu příjemnou atmosféru.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuju. Taky teď furt pálím svíčky a svítím led světýlkama:-)

      Vymazat
  3. Hani, tak jste si užily společně strávený čas se švagrovou... Máš to hezké, taky by se mě líbily krbová kamna. Posílám pozdrav. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, vykouzlila si doma moc příjemnou a hřejivou atmosféru. Krásné dekorace, parádní polštářek.
    Určitě jste si setkání užili, dva roky jsou hodně dlouhá doba...
    Přeji jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, moc děkuju. Polštářky jsou rychlovka, snad ještě do Vánoc stihnu něco ušít.

      Vymazat
  5. Z fotek dýchá taková hodně příjemná atmosféra.
    Taky už přemýšlím o adventních věncích na dveře, protože
    jich dělám povícero. Kdysi jsem je začala dělat kamarádkám a zůstalo mi to. Počítají s tím. :-)
    Baví mne to, takže problém s tím zatím nemám. Les mám kousíček, o základní materiál tedy nouzi
    nemám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuju a kamarádky se teda mají. Mě výroba věnců taky moc baví. Dělávám i mamce a tchýňce;-)

      Vymazat
  6. Hani, moc pěkně jsi si to vyšňořila. Taky mám ráda modřínové větvičky ve váze. Já jsem ještě stále v podzimním módu, ale už tak lehce začínám o adventní výzdobě. Tak ještě uvidím, co si vymyslím.
    Pěkné tvoření ti přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat