Nejmilejší dárky

 Nejmilejší dárky

Nebudu vám tady jmenovat všechny dárky, které jsem dostala, ale Ježíšek mě vyslyšel a donesl mi další knížky do knihovny :-) Knížku Krásné Vánoce jsem si přála už od loňska a když se na mě neusmálo štěstí ve hře, musela jsem napsat Ježíškovi. Některé blogerky z knížky už znám dlouho, třeba Marcelku a nebo Katku Humlovou, kterou znám už více jak 10 let z mimibazaru a její dokonalou modrobílou kuchyň se všemi doplňky obdivuji už léta. Knížku jsem zatím proletěla jen letmo, nebyl ještě čas. Chodili jsme teď po návštěvách a přejídali se k prasknutí :-D Druhou knížku Jak se fotografuje jídlo jsem objevila v knihkupectví a prostě jsem ji musela mít, jelikož jsem fotografka amatérka a potřebuji se něčemu novému přiučit. A teď mě zajímá, jaký nejmilejší dárek jste dostali vy?



A tady moje maličkost po dlouhé době, když se hodím do gala :-)


Komentáře

  1. ahoj Hani,taky jsem dostala knížky,které jsem si přála..A spoustu dalších krásných dárků..Největší radost mi udělal starodávný kočárek a panenka..A taky loutka kašpárka.
    Přeju všem u Vás doma krásné dny!Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Zdeni, tak to jsou krásné dárky. Já loni dostala od bráchy starý kočárek, ale za celý rok jsem se nedostala k renovaci. Neva, jelikož už vím, že ho zrenovuji mnohem citelněji;-)

      Vymazat
  2. Zdravím valašskou fešandu)))) Krásné Vánoce mám doma a pravidelně (i během roku) podle peču výbornou vánočku. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Evi, děkuju. Vánočku jsem před Vánocema nestihla, ale neva upeču, jak bude chvilka:-)

      Vymazat
  3. Krásné dárky, hlavně,když potěší, přeji krásné dny plné úsměvů a splněných přání.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejdřív musím napsat, že to přejídání na tobě opravdu nenechalo ani tu nejmenší stopu!
    Knihy jsou krásné obě, i u nás byly kouzelné Vánoce, snad se mi podaří nějaký příspěvek...
    Hani, přeji krásné zimní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuju a víš, že na fotkách se zatahuje břicho:-D těším se na příspěvek:-)

      Vymazat
  5. Jako holka jsem vždy měla největší radost z knížek.Letos jsem dostala jednu od syna a jsou to rady,jak fotit.Nedávno jsem si musela koupit novou zrcadlovku a ráda si přečtu co a jak.Mám z toho radost,už jsem nakoukla a jsem o něco chytřejší.
    Hani,měj hezký poslední týden v roce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Jitu, tak se budem zdokonalovat obě ve focení:-) já bych potřebovala ještě nějaký objektiv. Co jsis pořídila za zrcadlovku? Já mám Nikon.

      Vymazat
  6. Hani, knížka je krásný dárek ta potěší vždycky. Letos jsem knížku nedostala, ale zítra na mém blogu bude taky můj nejmilejší a vytoužený dárek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Libuško, tak to jsem zvědavá:-) Už teď jsem zvědavá:-)

      Vymazat
  7. Knížky pod stromeček jsem měla a mám ráda. V mé původní rodině to tak bylo, bez knih
    by Vánoce být nemohly. I teď dostávám knížky a to především od staršího syna. Ten má moji čtenářskou
    zálibu v sobě zafixovanou. Manžel moc nečte, ale knihy o sportu, sportovních uvítá rád.
    Sluší Ti to, kočko !
    Hezký už předposlední den tohoto roku!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuju a vidím, že knížky vedou:-) já včera jen četla. Taky přeju krásný předposlední den tohoto roku;-)

      Vymazat
  8. to jsou moc hezké knížky,a sluší ti to..Sv.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, knihu Krásné Vánoce jsem vyhrála u Marcelky a mám z ní obrovskou radost. Od dětí jsem dostala knihu Tradinář a musím do ní zapisovat naše tradice a jiné zvyky, tak snad do ní letos něco napíšu. :o)
    Sluší Ti to.
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já vím a moc jsem gratulovala:-) tak jsem o ní psala Ježíškovi. Tradinář jsem si koupila a jeden dostala z časopisu za článek, tak jsem jeden podarovala nejlepší kamarádce:-) taky jsem tam ještě nic nenapsala, ale to bude tím, že mám svůj letitý deník.

      Vymazat

Okomentovat