Pozdní vánoční pohoštění

 Pozdní vánoční pohoštění

Tuhle lehkou a rychlou mňamku připravuji na Vánoce, ale až v pozdních večerních hodinách, až nám vyhládne a v klidu se díváme na pohádky. I když všichni se na Vánoce většinou přecpou, jelikož si po štědrovečerní večeři, pak dají zase nášup v podobě kapra a salátu. Tak u nás všeho udělám tak akorát a aby jsme pak do postele nelehali přecpaní dělám tuhle rychlovku v podobě uzeného lososa s opečeným toustovým chlebem. Jistě to všichni znáte, takže netřeba nijak zvlášť rozepisovat. Stačí jen rozprostřít lososa na tác, posolit, popepřit a zakapat limetkou. Někdo zakapává citrónem, ale já mám raději jemnější chuť limetky. A co vy? Chystáte si nějakou pozdní vánoční mňamku nebo jste tak plní, že sotva dýcháte? :-D





Tak ať se o vánočních svátcích moc nepřecpete :-)


Komentáře

  1. My jíme od rána, takže opravdu sotva dýcháme a v pozdních hodinách už raději nejíme nic. Ale tvoje mňamka vypadá luxusně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak to my se postíme, k obědu máme jen polévku a pak až večeři. Je pravda, že tohle chystám až tak ve 22h, chodíme spát až kolem půlnoci.

      Vymazat
  2. Já toho moc sníst najednou nedokážu,mám co dělat sníst štědrovečerní večeři.Uzeného lososa miluji,ale doma ho nedělám.Dostaneme ho při nějaké slavnostní příležitosti u dcery.Naposledy koncem listopadu,kdy měla vnučka narozeniny.Je to opravdová pochoutka.
    Hani,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, najednou toho taky moc nesním a potřebuju dlouhou pauzu než sním nějaký další chod a tohle chystám dost pozdě. Je fajn, že ti tuhle mňamku nachystá dcera při pěkných sešlostech:-)

      Vymazat
  3. my teda jen ten klasický nášup...Sv.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, lososa si dám kdykoli ráda a v jakékoli úpravě. Ale po štědrovečerní večeři už fakt nic. Většinou jen sklenku sektu a pocit, že jsme spolu a všichni jsou spokojení.
    Ale ten tvůj krásně naaranžovaný talíř je nesmírně lákavý...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,děkuju a sklenku sektu si k lososu taky ráda dám:-) Taky ti přeju krásný den.

      Vymazat
  5. Hani, Tvůj talíř s dobrotami se mi moc líbí. Ale já jím naposledy kolem 17 hod a pak už nic, ani na Vánoce. Na Štědrý den máme k obědu čočkovou polévku, kdo chce tak ještě kubu. A k večeři rybu a trochu salátu, vínko. Pak přijde Ježíšek, a nakonec všichni společně pěkně pěšky do kostela na mši. Nepřejídáme se. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju. A procházku do kostela bych si taky dala, jen kdyby nebyl tak daleko:-) naposledy jsem byla v kostele na půlnoční ještě v mém rodném Rožnově.

      Vymazat
  6. Hani, mňamka vypadá krásně. To my si dáme ještě nášup salátu a kapra. Už se na to moc těším. Je to jednou za rok, tak je to vzácné. Nezapadněte sněhem, dnes chumelí opravdu krásně. To by byl Štědrý den, co? Měj hezké předvánoční dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, děkuju. Já už se vidím nafouklá 25.12.oběd u tchýňky a 26.12. u našich, tak po Štědrém dnu mám dva dny klid od vaření, ale zase se pěkně nacpu:-D jinak sníh je super, zapřáhli jsme sáňky za čtyřkolku, ale už se ohřívám u krbu. Snad zítra vyjedu, jinak takové Vánoce by byly nádherné. Taky přeju krásné předvánoční dny.

      Vymazat
  7. Toto pohoštění vypadá krásně. Později večer si my už jen tak něco zobneme. Ale, že se cítím o Vánocích přejedená, to tedy ano. Ale stejně mám Vánoce moc ráda :-).
    Hezký den, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuju. Tohle je opravdu jen na zob:-) taková mňamka nakonec.

      Vymazat
  8. Hanaičko, máš to opravdu krásně naaranžované, lákavě. My máme k obědu pečeného lososa. Na večeři kapra se salátem, to všichni milujeme. Pak už jen přijde Panna cotta. Máme takovou rodinou tradici, že do jedné schovám mandli. Ten kdo ji najde, vyhraje vánoční los. Uzeného lososa jím jen já, kanapky si s ním dělám na Sylvestra.
    Přeji krásný adventní týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju. Vaše zradice se mi moc líbí, já krom šupiny z kapra dávám pod talíř i ty losy-šupiny od kapra, od té doby, co jsou v prodeji. Loni s dcerkou jsme tam měli 30kč :-D no aspoň je po večeři o zábavu postarané;-)

      Vymazat

Okomentovat