Ruské ořechy

 Ruské ořechy

Na tento recept jsem kdysi narazila na MMB a hned mě oslovil. Nejtěžší však bylo sehnat sklapovací pánev, ve které se pečou. U nás v ČR jsem na ni nikde nenarazila. Nakonec se mi poštěstilo až na polském Alegru. Je možné, že už se dá sehnat i u nás. Recept na tohle cukroví jsem tu už jednou vkládala, tak kdo by měl zájem, tak ho nalezne zde. Já už mám pro letošek splněno, jen ještě pár perníčků nazdobím. A co vy? Taky už máte splněno nebo vás ještě něco čeká?



Hotové skořápky před naplněním...


Dobrou chuť a krásnou čtvrtou adventní neděli.


Komentáře

  1. Hani, no to vůbec neznám a vypadají moc dobře. Já jsem pekla včera a hotovo. Teď ještě zabalit dárky, k tomu jsem se ještě nedostala vůbec.
    Pěkný adventní večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, taky přeju krásnou adventní neděli. Já už mám i zabaleno. Dnes jsem nazdobila poslední perníčky, tak mám splněno:-)

      Vymazat
  2. Hani, vzpomínám si, že si tu ořechy měla i loni. Hodně mě zaujaly, vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, kdyby jsi někdy chtěla zkusit půjčím ti i ten "bazmek" ve kterém sa pečů:-D

      Vymazat
  3. Ahoj Hani, na Tvoje ořechy si pamatuji z loňska. Já mám cukroví hotové, dárky jsem zabalila před měsícem, stromeček je ozdobený. Mám ráda vše udělat radši dřív a pak si užívat pohody. Přeju Ti hezké Vánoce s rodinou a hodně zdraví. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky mám dárky už dva týdny zabalené a vše nachystané a jsem ráda, jelikož mě v týdnu zkolila nějaká viróza a vše stálo. Krásný vánoční čas přeju.

      Vymazat
  4. No ty teda vypadají lákavě. Krásnou adventní neděli i u vás)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, pamatuji si je z loňska - vypadají moc dobře.
    Splněno ještě nemám, cukroví tedy ano, ale rozjíždím vánočky, dobaluji dárky a no, ono se něco najde... :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, s těmi vánočkama tě obdivuju:-) ráda bych stihla alespoň jednu.

      Vymazat
  6. Tyto ořechy si pamatuji z loňska. Vypadají moc dobře.
    V podstatě už mám hotovo, jen sem tam ještě nějaká maličkost se najde.
    Klidný den, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat