Valašsko-štramberské uši

 Valašsko-štramberské uši

Opět nadešel čas na pečení téhle perníkové dobroty. Uši peču od té doby, co mi známý vyrobil trychtýřky, které se pomocí jimi tvarují. V týdnu jsem si zadělala perníkové těsto a v pátek se pustila do pečení. V sobotu jsem je všechny nabalila a jsem tak připravená na obdarovávání blízkých. Klasické perníčky se teprve chystám upéct, ale už jsme s dcerou stihly upéct vanilkové rohlíčky. Dnes u nás po ránu bylo bílo, ale opět to leze dolů. Máme taky druhou adventní neděli, tak už mám vše nachystáno a čekám až se setmí a zapálíme si na adventním věnci druhou svíčku. A co vy? Už jste se pustili do pečení?





A můžu začít obdarovávat...:-)


Krásnou druhou adventní neděli vám všem!


Komentáře

  1. Haničko, dobře si pamatuji z loňska, jak jsou vynikající a voňavé! Opravdu skvělý dárek!
    U nás jsem dnes jeli na podobné vlně - přijela Terka a zdravila perníčky...
    Měj krásný adventní večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný adventní večer)))
    Ty jsou ale nádherné.
    My s Lolou pekly Mikuláše a medové perníčky. Už je máme i nazdobené. Mám na to skvělou pomocnici)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju a tobě taky krásný večer. Na perníčky zadělám stejné těsto v týdnu a už teď se těším až budeme s dětma zdobit:-)

      Vymazat
  3. Ty tedy jsou. Já už mám perníčky upečené, jen je ozdobit a taky vanilkové rohlíčky už jsou uložené v dóze.
    Dnes se dám ještě do dalšího pečení a možná ještě zítra a tím bude v tomto ohledu hotovo.
    Hezký čas adventu, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuju. My si ty vanilkové rohlíčky musíme zopakovat, jelikož je domácí osazenstvo snědlo:-D

      Vymazat
  4. Hani, zdravím. Ušiska vypadají moc hezky, nikdy jsem to nejedla. Já jsem péct ještě nezačala, což u mě nebývá v tuto dobu zvykem. Ale mám všechny dárečky nachystané, zabalené, dům vyzdobený a včera jsem u adventního koncertu s nejmladším synem ustrojila stromeček. Máme to moc rádi, tak zdobíme už na Mikuláše, chceme si ho užít. Dnes udělám těsta a začnu péct, těším se na to, a ještě víc, až to bude hotové. Haničko, měj se hezky a hlavně zdraví! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, uši se pečou z perníkového těsta, jen má každý ten svůj vychytaný:-) jinak zabalené dárky mám taky a stromek už čeká ve stojanu v pergole.

      Vymazat
  5. Uši znám.pochutnala jsem si na nich,ale netroufla bych si je upéct.
    Cukroví začnu péct ve středu.Zítra mě čeká ještě nepříjemná návštěva u lékaře a na pečení chci být v pohodě.
    Hani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuju a návštěva u lékaře ať dopadne dobře a můžeš se věnovat už jen příjemným věcem;-)

      Vymazat
  6. Hani, no máš je nádherné. Ani jsem netušila, že se dají takto doma udělat. Já peču a zdobím normální perníčky a letos už mám splněno :-)
    Přeji hodně úspěchů a radosti při adventních přípravách. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuju:-) perníčky se taky chystám péct a uši jsou ze stejného těsta. Ještě pár druhů a mám hotovo.

      Vymazat
  7. Hani, miluji štramberské uši, kupuji si je v jedné prodejně v J. Hradci. Jenže od léta už je neberou, prý se hodně lámou, tak mám po uších. :o) Ty Tvé jsou nádherné, jedno ucho jako druhé. To budou krásné dárky.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuju a je škoda, že je k vám už nevozí, ale je pravda, že přepravou se můžou poškodit. Měj krásné dny.

      Vymazat

Okomentovat