Vánoční hvězda

 Vánoční hvězda

Dlouhá léta jsem sháněla tu pravou hvězdu na náš vánoční stromek a až teď jsem na ni náhodou narazila na aukru. Brácha sháněl nějaké retro ozdoby na svůj stromek a tak mě napadlo, že nějaké najdu na aukru a vykoukla tam na mě tato. Zajiskřilo mi v očích a věděla jsem, že je to ta pravá. Zapojila jsem se do aukce a byla jako na trní, abych ji vyhrála. No a povedlo se. Její přesné stáří neznám, ale mám dvě takové podobné ozdoby po stařence, takže se domnívám, že bude ze stejného období. Je složená ze skleněných kuliček a poskládána do sebe pomocí drátu. No a za mě prostě dala našemu stromku šmrnc:-) Mám ráda všechny tyto staré skleněné ozdoby a tak jsem k ní vyaukřila ještě pár kuličkových ozdob a jednoho Mikuláše, který je stejný jako ty, co mám zas po babičce. Kdyby náhodou někdo věděl přibližné stáří té hvězdy, tak mi napište, jelikož by mě to zajímalo. Tak se pojďte se mnou podívat na náš letošní stromek a já už se těším na ty vaše.


Úlovky z aukra...


Naše jedlička.

Nový přírůstek :-)

Louskáček koupený na popud dcery.



A tady hvězda, která mi dnes přistála ve schránce od Helenky. Moc děkuju :-)


Komentáře

  1. Hani,retro hvězda se mi moc líbí,ale i další ozdoby.Ovšem tu hvězdu jsme měli doma vždy na špičce stromečku a tak mi připomněla hezké dětství.
    Přeji Ti hezké vánoční svátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tak to mě moc těší, že ti připomněla hezké chvíle z dětství:-) Přeju ti krásné Vánoce.

      Vymazat
  2. Ježíšek to bude mít u vás parádní )))
    Krásné Vánoce ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, Ty věnečky z kuliček, co máš na fotce, máme doma taky a jsou staré cca 60 let. Tak mi to říkala mamka, že je koupila, když se narodil můj starší brácha. Přišla jsem Ti popřát krásné Vánoce, hodně zdraví, lásky a pohody s Tvojí rodinou. Užij si to. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuju za info a za přání. Taky ji přeju krásné Vánoce.

      Vymazat
  4. Haničko, je moc krásná! Dokonalá ozdoba!
    A ještě jednou - tobě a celé rodině ze srdce - krásné Vánoce. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná ozdoba. Taky jsme doma měli podobné.
    Hezké pohodové Vánoce Tobě i Tvým blízkým, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat