Green Gate časopisy

 Green Gate časopisy

Dánskou značku Green Gate miluju už víc jak 10 let a mám od nich hlavně červenobílé a šedobílé kolekce. Časopisy jsem dříve dostávala k nákupům, ale jelikož z ty novější kolekce jsou na mě dosti barevné, tak si vždy zimní katalog objednám. Při dlouhých zimních večerech si jimi pak listuji a kochám se hlavně nad těmi starými kolekcemi. Ty jsou pro mě nejkrásnější. Mými oblíbenými jsou Dora White, Fay Red, Spot Red, Star Warm Grey, Star Red, Amira, Alba Pale Grey...a mnohé další, které si ukládám na Pinterest. A co vy taky máte rádi GG?



Tyhle kolekce miluju, tak jako celý jejich dům ve skandinávském stylu...


I love GG!


Komentáře

  1. Líbí se mi taky. Mám nějaké hrnky( šedobílé) i časopis. Hezký víkend tam u vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, šedobílá u mě vede:-) tobě taky krásný víkend u vás.

      Vymazat
  2. Hani, vím, že jsi milovnice téhle značky. Dobře si pamatuji, když jsem v Anglii byla v prvním obchodě, kde nic jiného nebylo... Málem jsem přestala dýchat :o) Ale nakonec jsem se nadechla a došla jsem k závěru, že už mám domácnost celkem vybavenou a těžko by se mi tyhle kouzelné, ale barevné kousky ladily, a tak jsem daleko větší obdivovatelkou řady Mynte od Ib Laursen.
    Moc ti přeji, aby vznikla nějaká nová šedobílá kolekce, aby si měla na co šetřit :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, no ráda bych nějaký ten šedobílý kousek, ale taky už nemám moc místa. Ib Laursen mám taky, hlavně mísy a misky:-)

      Vymazat
  3. Hani, mám to stejně jako Helenka. Víc toho mám od Ib Laursen - hlavně to Mynte. Ale GG taky obdivuji, hlavně ty starší věci. V poslední době jsem nic nevybrala a časopis neznám. Ten bych si moc ráda prohlédla.
    Krásný víkend ti přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, Mynte taky miluju mám mísy i misky. Hlavně ty velké používám na těsta a saláty:-)

      Vymazat
  4. Hani, zdravím. Green Gate a Mynte také miluju. GG je nádherný porcelán, já mám Elouise White s kytičkami. Kupovala jsem na Aprophos, něco z Bella Rose. Časopis mě poslali z Aprophos jen jednou. Kde se dá prosím Tě koupit ? Ráda bych si ho taky objednávala. Jen mě vadí, že se vždy jede nová kolekce a k těm starším už nic neseženete, když se Ti to třeba rozbije. A taky by to nemuselo být tak drahé. Ahoj. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky jsem nakupovala hlavně na Bella Rose a dřív mi posílali i časopis. Ten letošní jsem koupila na mimibazaru, paní je tam nabízí. Je škoda, že ty staré kolekce už nejdou koupit.

      Vymazat
  5. Líbí se mi taky, ale na barevné nejsem. Vede šedobílá.
    Hezkou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky u mě vede šedobílá:-) taky přeju pěknou neděli.

      Vymazat
  6. to se nedivím, taky bych listovala...Sv.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat