Renovace starého zrcátka

Mnozí by ho vzali a vyhodili, ale já ne. Já vidím ve všem potencionál a ráda přivádím staré věci k životu. Tentokrát to ani moc nestálo. Použila jsem barvu, kterou jsem měla ještě doma a to vodou ředitelný balakryl v šedé barvě, já ale neředím. Stačilo vše mírně obrousit a odmastit technickým benzínem a pak jsem už jen natírala. Udělala jsem dva nátěry a chybějící úchytku jsem nahradila bílou porcelánovou.


                                                       Tak třeba i vy máte doma něco podobného, co by stálo za renovaci
                                                                                                       tak hurá do toho...

Komentáře

  1. A jak prokouklo.Ještě bude sloužit řadu let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, děkuji, přesně tak, ráda vracím starým věcem život :-)

      Vymazat

Okomentovat