Můj vysněný příborník s vitrínou

Kdysi na tomhle místě stával dětský stoleček se židličkama, ale jak děti odrostly, tak jsem přemýšlela, co tam umístím a volba byla jasná. Dlouhá léta jsem chtěla příborník s vitrínou, jen jsem nemohla najít žádný, tak úzký aby se mi tam vešel. Až jsem uviděla tuto kuchyňskou skříňku v Ikei, která byla na výstavce původně otočená se šuplíky dole a ležela na kuchyňské lince, tak mě napadlo, že kdyby se otočila a doplnila nožkami, mohla bych z ní mít příborník. A tak se stalo, zajeli jsme do Ikey a tam jsem pořídila i nožky, které by ji slušely. Na vrchní část chci dát ještě masivní bukovou desku ať mi pak ladí s mou budoucí kuchyní, která bude totožná, jelikož jsem se zamilovala do šedé. Miluju staré věci-porcelán, příbory, skleničky....a tak je už mám konečně kam dát a myslím, že jim to tam moc sluší a já se nemůžu nakochat :-)
Vedle příborníku si našel místo proutěný kočárek od dcerky, která z něj už vyrostla.

Doplnila jsem motýlkovým věnečkem a na něj dala světýlka.

Některé kousky jsou staré a některé jsou nové.

V šuplíku mám GG příbory a jedny staré po babičce.

Komentáře