Staronové stínidla na lustr

Tento lustr nad jídelním stole už mám hodně let a je z Ikey. Jednou se mi naskytlo prošmejdit jednu starou půdu a na ni jsem našla stará skleněná stínidla. Každé z nich bylo sice jiné, ale já si řekla, že se mi jednou můžou hodit. Asi dva roky ležely u nás ve sklepě až mě napadlo, co kdybych je zkusila přestříkat a vyměnit si tak stínidla na lustru. Koupila jsem si bílý a šedý sprej a nejdřív jsem stínidla nastříkala ze spodních stran na bílo  a poté na šedo z vrchních stran. Jakmile sprej vytvrdnul, namontovala jsem je na můj lust a krásně tam pasují. Co vy na to?

Původní lustr

Kdysi dávno dělal parádu takto.


Krásně nám pasuje do našeho šedo-bílého interiéru.

Komentáře

  1. Moc pěkné dekorace. Jako není to úplně můj styl, ale třeba na chalupu? Proč by ne, že ano? :) Já mám ale raději modernu a celkově jsem hodně moderně zaměřený člověk. Třeba teď jsem si pořídil 3D tiskárnu, ze které mám fakt velkou radost. :) Jen teda trysky ke 3D tiskárně jsem musel objednat nové, protože s těmi originálními se fakt nedalo pracovat. :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat