Staronový presovač

Kdysi dávno jsem měla zalíbení v červené barvě, to mě, ale časem přešlo a tak můj červený presovač šel do letní kuchyně. Začal mi, ale v kuchyni chybět a tak jsem si řekla, že si přestříkám našedo, jelikož si teď zas libuju v šedé barvě. Už více věcí jsem si takhle zrenovovala, jen tentokrát to byl trošku oříšek, protože, kdybych ho celý rozebrala, už bych ho asi neposkládala dohromady. Tak jsem koupila elektrikářskou pásku a klasickou papírovou a olepila jimi vše, co mělo zůstat v nerezu. Sprej jsem si koupila od firmy prima v ostínu RAL 7001 v šedé barvě. Pokud i vy chcete něco takto zrenovovat, měli by jste sprejovat v pokud možno bezprašném prostředí, nejlépe nějaká čistá garáž, jelikož když začnete stříkat v zaprášeném prostoru, začne se výřit prach a ten by vám pak sedal na lak a nevypadalo by to hezky. Vždy tak ze vzdálenosti cca 30ti centimetrů nanášejte rovnoměrně barvu ve spreji, nechte poschnout a několikrát opakujte, tak aby se vám neutvořily stékající kapky, až vše uschne, můžete odstranit lepící pásky a radovat se z výsledku.


Co jde zdemontujte a zbytek olepte

Můj krásný staronový presovač

Komentáře