Podvečer v obyváku

Nejraději mám ty zimní večery, když zatopíme v krbu a všude svítí svíčky nebo světýlka, ale i tyhle letní podvečery jsou moc příjemné. Nedávno jsem náš šedo-bílý obyvák projasnila růžovými tóny. K létu se určitě hodí. Jinak polštáře a doplňky měním docela často, řekla bych, že hlavně podle ročních období a nejvymazlenější obyvák mám určitě na Vánoce a to už v době celého adventu. No uteče to jako voda a bude tady, ale zatím si užívám léta, sbírám všemožné plody přírody, zavařuju, nakládám a to mě fakt baví. Až nebude venku už takové teplo, tak zase budu tvořit doma, renovovat, šít a určitě víc psát. Teď v létě sem píšu hlavně po večerech nebo když zaprší.

Obyvák jsme rekonstruovali před třemi lety.

Vše jsme si navrhli sami...příště nafotím krb a zbytek obyváku.

Miluju citrusy...tady mám menší mandarinku.

Polštáře nesmí chybět.


Nový růžový talíř je z Ikey a zatím našel místo tady.


Komentáře