Podzimní sklizeň a teplo domova

 Letošní sklizeň vlašských ořechů je u nás letos opravdu bohatá, na rozdíl od předešlých let, kdy na jaře ořešáky přemrzly. Tohle však ještě není zdaleka vše z našich dvou ořešáků, jelikož upršené počasí posledního týdne sběru vůbec nepřeje a tak se snad brzy umoudří, než vše odnesou veverky :-). A když už je venku tak škaredě přišlo na řadu zútulňování interiéru. V Kiku jsem si pořídila nové světýlka na baterky a hned našly uplatnění. Vytáhla jsem nějaké ty podzimní dekorace a hlavně jsem nakoupila plno svíček a tak o příjemnou atmosféru je postaráno ať je venku, jak chce.

Vlašáku je letos dost a tak bude i dost cukroví nebo se uplatní i do pesta.

Podzim u nás.

Novými světýlkama z Kiku jsem osvítila vázu u krbu.

Krásný podzim všem!


Komentáře

  1. Krásné to máte doma. Doufám, že bude brzo víc fotek interiéru, vypadá velmi slibně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, no chystám se nafotit kuchyň, jak jsem ji postupně celou předělala, ikdyž mám slíbenou novou a mám ji i navrhlou...jen vše překazila korona, ale určitě stojí za nakouknutí do mé letité staré, ikdyž na to díky mým zásahům nevypadá:-)

      Vymazat

Okomentovat