Stěhování pokojíčku

 Stěhování pokojíčku

Dcerka doslala k Vánocům od Ježíška nový toaletní stolek a tak ji popadlo, že chce přestěhovat nábytek v pokojíčku:-) no mě se líbil, tak jak byl, ale co bych pro ni neudělala:-) Je to přece jen její pokojíček, tak ať si v něm dělá co chce. Vše si vymyslela a nastajlovala ona, takže já do ničeho nemluvila, jen stěhovala :-D
Ještě, že zbyl zbytek růžové barvy a mohla jsem přetřít případné škrábance a hlavně za postelí fleky, když se podařilo něco vylét:-) Dřív měli děcka pokojíčky spojené v místě, kde je teď psací stůl byly asi dva metry žádné zdi a měli pokojíčky propojené, i když každý se svými dveřmi, jelikož do budoucna se myslelo na to, že se přezdí, ať mají každý své soukromí. Pokojíčky jsme rozdělovali předloni, když byli na prázdninách u babičky, jelikož si dcera začla stěžovat, že brácha je bordelář a chce mít už svůj klid:-) Jinak pokojíčky prošly změnou už asi čtyřikrát za dobu jedenácti let. Pohledám fotky a dodatečně vložím. Ale teď už k tomu růžovému království mé dcerky nebo cérky z Valašska:-)

Pokojíček před:


Lol domeček s panenkama už je odstěhovaný na hůře pro mé případné vnučky:-)

Houpačka putovala k bráchovi do pokoje.

Nový toaletní stolek, který způsobil stěhování :-)



Pokojíček po:


Ještě musíme objednat novou židli k toaletnímu stolku :-)





Tak co říkáte na proměnu?




Komentáře

  1. Wow❤️Tak to je nádhera !!!!
    Vymazlený pokojíček.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi , Vani děkuje...to je její práce...já jen stěhovala:-D

      Vymazat
  2. To je krásný! Stěhování pokojíčku se povedlo! Mám moc ráda takový styl - do bíla. Je to takové čisté. Sama bych to tak chtěla, ale zatím nejsem schopná všechno vyházet a nahradit bílým. Snad jednou v budoucnu. Jinak to znám, maličkost a stěhuje se půl bytu. Už několikrát jsem toto zažila, mám takové proměny ráda, hned se změní energie v bytě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vani říkala, že je moc spokojená, ještě tu židli ke stolku a je to podle jejího gusta:-) vždy ji budu podporovat, co chce, i když to nebude podle mého gusta:-)mám ráda lidi, co mají svůj názor....jinak by jsme žili v šedi...a nedej Bože přijít na návštěvu a u všech by to vypadalo stejně....to by byla nuda:-)

      Vymazat
  3. Hani, to je paráda, krásný útulný pokojíček. Toaletní stolek je super, chtěla bych být na místě tvoji dcery, krásně si pokojíček vymyslela. Měla jsem v pokoji starou toaletku z ložnice po našich a skříň a postel po stařence. Jo a ještě staré veliké rádio na kterém jsem poslouchala "Laxmberk", vy mladí už ani nevíte, co to bylo. Bylo to cizí rádio, kde hráli super písničky :-) Hold jiná doba :-)))Měj krásný víkend a pohodu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuš ani mi nemluv, to já vyrůstala v paneláku a o pokoj jsem se dělila se dvěma bráchy, takže jsme tam byli jak sardinky:-D občas si zalezu k dceři do pokojíčku a představuju si, jaké by to bylo mít takový pokojíček a jen pro sebe:-)

      Vymazat
  4. Krásný pokojíček, opravdu holčičí. Je super, že je dcerka spokojená.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je moc hezky pokojíček pro už ,,velkou" slečnu. Toaletní stolek nemá chybu.
    A je moc dobře, že dcerku necháváš uplatnit svůj vkus. Je to její pokojík a ona se tam chce cítit
    dobře.
    Hezký víkend u vás, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju, jsem ráda, že je kreativní a furt něco vymýšlí jako já. To synovi je to úplně jedno jaké to má v pokoji a hlavně ten čurbes:-D věčně tam jen uklízím a srovnávám věci.

      Vymazat
  6. Hani, krásný pokojíček pro dceru, hned bych se tam nastěhovala. Když si vzpomenu na ten náš, co jsme měly jako děti...Byl maličký, měla jsem ho společně s bráchou, ve skříních bylo oblečení pro celou rodinu a ještě k tomu byl průchozí. Tohle je paráda, vkusné !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ani mi nemluv, já s dvěma bráchy v krcálku:-D a věčně jsem po nich uklízela čurbes.

      Vymazat
  7. Dokonalé růžové království! Takhle růžové obdobní moje dcera snad nikdy neměla.
    Hani, měj příjemný zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli děkuju, to moje dcera má i víc šminek než já:-D neustále by chodila do drogérie:-)

      Vymazat
  8. Máte nádherný pokojíček. Z takového by byla dcera nadšená. Miluje růžovou a ještě jak tam jsou ty světýlka, opravdu moc pěkný :-) . Já jsem koupila dceři k Vánocům princeznovský stan z https://www.finecase.cz/detske-pokoje/ a hned v něm chtěla spát a každý den si v něm hraje, takže jsem s ním taky sklidila úspěch :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat