Le Bonheur Crocodile Farm

 Le Bonheur Crocodile Farm

Cestou ze Stellenbosch do Franschhook u cesty Hugenot Road  odbočíte na Babylonstoren Road a jste na krokodýlí farmě. Tato farma dříve sloužila jako komerční, ale dnes už slouží pouze turistům. Na farmě se nachází okolo 1000 krokodýlů, které krmí pouze 3-4 měsíce v roce a zbytek roku mají půst jako ve volné přírodě. Jsou zde i odchycení krokodýli z okolních států, kteří byli mnohdy nebezpeční pro obyvatele a několik z nich si i smlslo na lidech. Kromě krokodýlů tam mají i terária z hady, mě teda nejvíce zaujaly mamby, hady v lásce nemám, ale bylo neodolatelné se dívat na ně z takové blízky přes sklo. No a ještě se nám tam poštěstilo to, že se jim tam zrovna začli líhnout malí krokodýlci z vajíček, což se jen tak člověku nepoštěstí. Byl to nádherný zážitek, kdy začli vylézat z vajíček a najednou jste slyšeli to jejich kňukání, když volají svou mamču:-) Jinak se v areálu nachází i restaurace s kavárnou, takže když vám vyhládne jako krokodýlům, můžete si tam něco dobrého dát.


Za celou dobu se ani nehli :-)




Tenhle macek spořádal nejmíň dva lidi, než ho odchytli a umístili zde. Z fotky to tak nevypadá, ale byl obrovský.


Malí krokodýlci se nám líhli před očima.


Mamba zelená.

Mamba černá.


Komentáře

  1. Hani, pane jo,co jste toho stihli. Malí krokodýlci jak se líhnou, ti jsou pěkní. Z těch velkých mám respekt. A hady nemám ráda. Měj se Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni malí krokodýlci byli milí, ale velkého bych potkat ve volné přírodě nechtěla:-D jako děcko, jsem chytala úžovky do ruky a teď by mě omylo:-D

      Vymazat
  2. Další naprosto unikátní zážitek!
    Děkuji, Hani a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, jak píšeš, další nezapomenutelný zážitek. Kdyby člověk věděl, co nás čeká, tak by tam vstával už v 6 ráno a užíval každé vteřiny a zažil by ještě víc....

      Vymazat
  3. Určitě to byl zážitek, ale dívala bych se na ty velké s bázní v duši.
    Hezkou sobotu, Hanko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani byla jsem ráda, že jsem nad nimi v bezpečí, nedovedu si představit je potkat ve volné přírodě.

      Vymazat
  4. Byla jsem taky na krokodýli farmě a malí byli nej :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takovýhle výlet by se mi také líbil :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat