Rose garden Chart farm

 Rose garden Chart farm

Pokud milujete růže jako já, tak nesmíte si nechat ujít farmu Chart farm, kde pěstují růže všech možných barev a opojných vůní. Nachází se tam i výborná kavárna s neskutečnými dobrotami a můžete si tam koupit jejich domácí ovocné produkty. Kromě růží tam pěstují i plno druhů ovoce a vinnou révu. My tuto farmu měli nedaleko, stačilo se vydat po Simon van der Stel Freeway 1A kousek od Wynberg Parku. Pokud si chcete natrhat růže domů do vázy, tak to není žádný problém, vyfasujete kyblík a nůžky a libovolně si můžete šmykat růže dle vašeho výběru. Musím říct, že tak nádherně voňavé růže jsem snad nezažila, neustále jsem všechny očichávala :-) a nemohla se nabažit. My si jich taky plno odnesli domů, poté co máte nastříháno, tak zajdete ke kase, kde vám je spočítají a odevzdáte kyblík s nůžkami. Jedna růže tam vyšla asi na 5 Randů což je nějakých 7 Kč. A potom si můžete sednout do jejich nádherné kavárničky a dát si nějakou jejich dobrotu. Hmmm ještě teď cítím tu vůni.


Chart farm.





Lány růží všech možných barev.

Pohled na horu Skoorsteenberg, která se vypíná nad Hout Bay.



Pořád cítím tu opojnou vůni :-)



Komentáře

  1. Ach, to musel být nádhera! připomněla si mi Londýn a růžovou zahradu královny Anny. Ta vůně...
    Hani, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli přesně tak...hlavně ta vůně. Ty z květinářství se můžou jít zahrabat...ty nevoní vůbec.

      Vymazat
  2. To musela být krása - tolik růží. Naprosto věřím, že vůně se linula všemi směry.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani to jo a ty růže, co jsme si donesli domů, provoněly celý dům:-)

      Vymazat
  3. Nadarmo se neříká, že je růže královnou květin. Když je pleju, tak z nich moc nadšená nejsem, jak jsem od nich doškrábaná. Ale některé voní krásně, to se musí nechat :-) Taky je ráda fotím, jsou fotogenické :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babička je taky pěstovala a vždy krásně voněly. Já mám zahradě jen ty malinké a těm se daří dobře, na tyhle velké jsem si ještě netroufla.

      Vymazat

Okomentovat