1. máj

 1. máj

Jelikož opět jako loni se na 1. máje nekonaly žádné akce, tak jsme se šli s celou rodinkou projít našim okolím a užít si slunečný den. Ale ještě se vrátím k předešlému dni neboli návratu z filipojakubské noci, kdy mě před bránou našeho domu čekalo velké překvapení a to v podobě mloka :-) no nechápala jsem nic a děti mi říkaly : "Mami, ty jsi mločí máma :-D oni za tebou chodí až domů" No asi mají pravdu, vzala jsem ho domů, aby vám ho mohla vyfotit a zařadit si ho tak do své kartotéky mloků a dostal jméno smajlík podle flíčků na zádech :-) a pak jsem ho hned šla odnést do lesa, aby ho nepřejelo žádné auto. A zpět k 1. máji. Cestou jsme se zastavili u naší studánky a pokračovali dále lesem až jsme vyšli u sousedů nad lesem. Kolem pole jsme to vzali okruhem a zpět domů. Cestou zpět jsem si natrhala fialky na fialkový cukr, který už mám hotový, tak vám tu brzy vložím postup. Krásné májové dny plné lásky a pohody vám přeju.

Byl pozdní večer 1. máj....lásky čas...:-)


Sad nad naším domem...

Na kopečku u sousedů.




Náš noční návštěvník mlok s naším kocourem.

Pan smajlík :-)

U naší studánky.




Krásný májový čas vám všem přeju.


Komentáře

  1. Hani, pěkný 1. máj u vás. To je pěkné, jak mlok přišl až k Tobě na návštěvu. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mloci jsou opravdu moje srdeční záležitost a musím se přiznat, že mě fakt dostal :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Světli, aspoň , že vyšlo počasí, když na 1. máje nebyly žádné akce, na které chodíváme...

      Vymazat
  3. Užili jste si moc krásný den! Nádherné fotky!
    Moc tě zdravím, mločí mámo :o) Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, mlok ti přišel poděkovat, jak se staráš o přírodu. Má na zádech opravdu smějícího se smajlíka. Konečně u nás začínají kvést stromy a všechno se zelená, letos jsme na to čekali hodně dlouho. Tak zalito máme, teď už jenom to teplo. Konečně vidím i vašeho kocourka, je krásný. Měj hezké pondělí, vypadá to, že bude se sluníčkem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, to mi říkal i brácha, že mi mlok přišel poděkovat za jejich mločí hotel :-) Máš pravdu, že po těch deštích se vše krásně zazelenalo a probudilo, já dnes vozila hlínu do zahrádky a sadila nové jahody. P.S: kocour se jmenuje Apolo.

      Vymazat
  5. První květnový den nám přinesl pěkné počasí, taky jsem ho využila. Měli jste fajn procházku do přírody.
    Včera už u nás pršelo jen se lilo a byla docela zima.
    Tedy mloci k nám na návštěvu nechodí. Tebe navštívil fešák smajlíkový :-).
    Měj se hezky, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás pršelo hlavně přes noc a vše se krásně probudilo a zazelenalo. No k nám mloci na návštěvu taky nechodily až na filipojakubskou noc :-) Krásné májové dny přeji Hani ;-)

      Vymazat

Okomentovat