Po Karlově mostě až na Petřín

 Po Karlově mostě až na Petřín

Závěrem výletu po Praze jsme nemohli minout Karlův most a výšlap na Petřín. Cestou na Petřín si kráčíme a z ničeho nic naproti nám známé tváře...celá parta našich kamarádů z Rožnova p.R. To fakt člověk někdy nechápe jaké příjemné shledání se vám vydaří daleko od domova :-) kluci, které jsem neviděla víc jak 15 let a z malých klučinů ze sídliště se už stali dospělí chlapi s ženama a dětma. Nejvíc mě pobavilo, jak se na mě vrhli a začali mě objímat a můj muž hleděl jak puk a nechápal, co se děje:-D Bylo to opravdu příjemné shledání, ogaři i se svýma manželkama tehdy přijeli do Prahy na koncert Leoše Mareše a šli se před ním projít po Praze a tak jsme na sebe "hadrácky" narazili:-) Jinak máme na Prahu spoustu krásných vzpomínek a doufám, že si je brzy zase rozšíříme.


Pohled na Čertovku z Karlova mostu.




V dálce je vidět Národní divadlo.

Prašná brána.




Vzhůru na Petřín.



Tahle vrána mi ochotně pózovala.




U orloje byly mraky lidí, že se nešlo dostat před něj a pěkně si ho vyfotit.


Komentáře

  1. Krásná procházka Prahou,spojená s příjemným setkáním.Taková nečeká setkání mám také ráda.
    Hani,měj hezký víkend.Doufám,že celý neproprší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, hned bych se šla projít znovu. U nás taky prší, tak snad se to rozežene. Tobě taky pěkný víkend.

      Vymazat
  2. Hani, už se nám to taky párkrát stalo, že jsme na dovolené potkali někoho, koho jsme roky neviděli...
    Vidím památky obsypané lidmi, to už dlouho nebylo...
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tohle se nám stává i v Chrorvatsku, ale to je v létě v obležení Čechů:-) hlavně na Makarské a taky v Bulharsku jsme potkali známé, je to vždy příjemné setkání.

      Vymazat
  3. Pěkné fotečky z Prahy. Setkání s kamarády muselo být moc fajn.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju.To teda bylo a ještě když to bylo po tak dlouhé době a úplně mě dojali, jak se na mě vrhli a objímali mě před svýma ženama, ty asi taky zprvu nechápaly :-D

      Vymazat
  4. Hani, hezká procházka Prahou. Taky se mě stalo, že jsem někde v cizině potkala člověka, který je ze stejného městečka jako já a doma jsem ho nepotkala třeba pět let. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat