Letošní česnek

 Letošní česnek

Letos nebylo počasí moc příznivé pro pěstování česneku a tak už většina musela jít ze země pryč. Je sice lepší a větší než loni, ale ty předešlé roky byl mnohem větší a v zemi vydržel dýl. I tak jsem ráda za každou palici. Tento česnek pěstuju už léta, sazenice jsem před lety dostala od mojí babičky a tak si každý rok něco dám na sadbu a zbytek spotřebuju. No a ta síla....ta se s tím kupovaným nedá vůbec srovnat a já jsem milovník česneku, takže dokážu ocenit domácí produkci. A co vy taky pěstujete česnek a máte třeba nějaké vychytávky v jeho pěstování?


Nějaký je ještě v zahrádce, ale brzo už půjde ven i ten zbytek...





Komentáře

  1. Hani,máš pěkný česnek.Když jsem měla zahradu,tak jsem zkoušela pěstovat kde co.Česnek jsem měla vždy malý.
    Hezky si ho nafotila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, chvíli mi trvalo, než narostl velký, ale loňský rok byl nejhorší, ale letos je to už lepší. Tak snad příští rok bude zase takový, jaký byl předtím.

      Vymazat
  2. U nás je česnek moc oblíbený. Mám svoji dodavatelku- kolegyňku z práce a jak píšeš, s tím z obchodu se nedá srovnat.

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, vše nejlepší k dnešnímu svátku !!! Hodně štěstí, zdraví, lásky, klidu a pohody. Česnek super ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuju :-) dnes ho strávím u vody, jelikož je strašné vedro :-D

      Vymazat
  4. Haničko, to je parádní úroda! Není nad domácí česnek, my máme celkem velkou spotřebu!
    Přeji ti krásnou sváteční neděli, užij si ji v klidu a pohodě!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, moc děkuju, jdeme k vodě nebo jinak se to dnes ani nedá :-)

      Vymazat
    2. Hani, parádní úroda. Já jsem letos zkusila šalotku a bílou cibuli. Česnek taky musím vyzkoušet, nalákala jsi mě.
      Pěkný týden. Jitka

      Vymazat
    3. Jitu, tak to zas mě se cibuli u nás nedaří. Máme u nás na Valašsku dost jílovitou hlínu, takže mi moc neurostly, ale i tak putovaly v ideální velikosti do nakládaček ;-)

      Vymazat
  5. Česnek mi niky nešel, byl titětný - prostě o ničem. Ale cibule ta si docela říci dá.
    Ty máš česnek OK !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, tak já to mám naopak, česnek mi jde, ale cibuli se u mě v zahrádce moc nedaří. Vždy je malá, ale používám ji do nakládaček...p.s.dodatečně vše nej k svátku:-)

      Vymazat

Okomentovat