Čas na změnu

 Čas na změnu

Popadla mě nálada něco změnit, stříbrný podnos s dekoracemi se mi už okoukal a tak jsem vytáhla černý z Ikei. Tác už mám dlouho a vlastně jich mám víc a vždy podle nálady nebo ročního období je obměňuju. Takže jsem vytáhla jen staré dekorace a různě jsem je k sobě pasovala, než jsem byla s výsledkem spokojena. Jediné co je nové, je miska GG, kterou jsem nedávno sehnala na MMB a dala jsem si do ní ořechy z našich ořešáků. Tak jsem si na stole vytvořila podzimní náladu. Včera jsem vyrazila do OV, kde jsem si myslela, že seženu nějaké nové podzimní dekorace, ale narazila jsem v Nanu Nana už na ty vánoční. No a tak jsem pár kouskům neodolala, i když jsou Vánoce ještě daleko, ale zase nevím, kdy se do OV zase dostanu, tak jsem si jich pár koupila....co kdyby nám zase zavřeli obchody? Ne! To se snad už nestane...

Tak tenhle Ikeácký tác jsem neměla vytáhlý asi 3 roky...

Domečky na svíčky jsem koupila na jaře v Nanu Nana.

Náš kocour mi asistoval.



Nedávno ulovená miska GG má už své místo.

Pár úlovků z mého oblíbeného obchůdku Nanu Nana.


Komentáře

  1. Krásné dekorace i nákup i v mém oblíbeném obchodě)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, taky moc ráda používám táci a talíře k dekorování. To tvé se mi moc líbí.
    Měj hezkou neděli. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju a přeju krásnou neděli, dnes je fakt krásně.

      Vymazat
  3. Moc pěkná dekorace a předvánoční nákup se mi tedy líbí moc. Myslím, že bych brala vše, co jsi
    nakoupila.
    Klidnou neděli, Hanko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,vytvořila jsi krásnou podzimní dekoraci.Moc se mi líbí.Kocourek je nádherný.
    Měj hezký nedělní večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuju a Apollo je náš miláček, zrovna se vyhřívá u krbu:-)

      Vymazat
  5. hezké,ráda chodím do Nanu Nana...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světli, mají tam fakt krásné dekorace, které se mění a za dobrou cenu.

      Vymazat
  6. Hani, zdravím. Máš to hezky naaranžované, zajímavá je ta dózička žaludová. Do Nanu Nana taky ráda jezdím, většinou neodolám a něco si taky koupím... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju a tu žaludovou dózu mám z Ikei a teď v ní mám schované vosky od yankee candle.

      Vymazat
  7. Haničko, taky jsem udělala doma pár podzimních změn a raduji se z nich. Do Nanu Nana taky občas zajdu pro drobnosti. Louskáčka ještě nemáme :-)
    Pěkné podzimní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, na louskáčka mě navnadila dcera a je fakt pěkný, měj pěkné dny ;-)

      Vymazat

Okomentovat