Podzimní večery

 Podzimní večery

Den je už čím dál víc kratší, večer je tak brzo šero a tma a u mě nastal opět čas světýlek a svíček. Co taky jiného dělat v těch chladných sychravých večerech, než si je doma zpříjemnit a udělat si pěknou atmosféru. Venku už je opravdu zima a tak každý večer topím v krbu, zapálím si svíčky, rozsvítím světýlka ve skříňkách a k tomu si udělám dobrý čaj a konečně mám čas se opět začíst do nějaké té knihy. A jak to máte vy? Taky máte v tomto období více času na sebe?

Už zase svítím, kde se dá...


Led světýlka na baterie mi krásně osvítí celou skříňku.

I našemu kocourovi se líbí nejvíc u krbu :-)


A tady můj příborník...


Osvětlení jsem vyřešila světýlky na baterie z Ikei a pomocí suchého zipu a tavné pistole je mám připevněné pro zapínání, vypínání a měnění baterií.

A tady dnešní rozšíření mé GG sbírky Edith warm grey a Dora White, která se už neprodává a já tyto kousky náhodou objevila na MMB :-)


Komentáře

  1. Hani, večery bez svíčky si nedovedu představit. Asi taky brzy vytáhni led světýlka na baterie. V každém pokoji máme za garnýži bílá teplá světýlka a svítíme s nimi každý večer celý rok, hned jak se setmí. Světýlka u tebe ve skřínkách se mi líbí, vypadá to moc hezky. Měj hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liboško, děkuju. Dneska to počasí je opravdu jen na lenošení a svícení:-)

      Vymazat
  2. Hani, z fotografií dýchá pohoda domova.Také pořád pálím svíčky,mám zásobu až do jara.V těch skřínkách to vypadá moc krásně.Já bydlím v paneláku a dcera nám dala vloni k vánocům elektrický krb.Je to taková náhražka,ale jsem z něho nadšená.Konečně mohu i v paneláku koukat do "ohně".
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuju. A o elektrickém krbu jsem snila celé dětství v paneláku:-) Teď ty nové jsou fakt dost reálné. Dnes jsem si objednala svíčky od yankee candle ať provoním dům.

      Vymazat
  3. Hani, máš to všechno hezké, světýlka svítí a vytváří hezkou atmosféru. Taky to mám moc ráda. Porcelán GG do sbírky super. To mě vadí, že jedou stále nové a nové kolekce a k těm starším pak nemůžeš už nic sehnat... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju. Taky mě mrzí, že GG stále dělají nové kolekce, jelikož ty staré byly nejhezčí. Ty nové jsou na mě moc barevné, tak se těma starýma kochám aspoň v jejich starých katalozích.

      Vymazat
  4. Hani, je to tak svítíme, pálíme... U tebe je kouzelná atmosféra, s těmi světýlky si to vyřešila skvěle.
    Gratuluji k úlovku, je dobře, že sis udělala radost.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuju. No jsem moc ráda, že jsem narazila na staré pěkné kousky od GG, už dlouho jsem od této značky nic nekoupila, ty nové kolekce se mi moc nelíbí, teda hlavně barevně mi nepasujou.

      Vymazat
  5. Mám ráda tenhle čas svíček; knížek a čajů))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, taky jsem se konečně začetla do rozečtené knihy:-)

      Vymazat
  6. Jo,jo - je to tady. Čas svíček a určitého zklidnění. Osvětlení ve skřínkách vypadá moc dobře a vytváří příjemnou domácá atmosféru. A úlovek nemá chybu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuju a z úlovku mám opravdu radost:-) dnes jsem si přikoupila další svíčky na svícení.

      Vymazat

Okomentovat