Adventní věnce

 Adventní věnce

Advent nám už pomalu klepe na dveře a tak i já nezahálím. Dnes jsme s dcerkou tvořili adventní věnce. Já do toho svého zakomponovala bavlník a výsledek se mi moc líbí. Já mám ráda přírodní věci a tak i podle toho můj věnec vypadá. Kromě svíček jsem na něho letos nic nového nekupovala. Zkrátka recykluji a zbytek mi obstará náš les. Čísla na svíčky mám už léta z eshopu Bella Rose, který jistě všichni znáte. Větvičky na věnci jsou jedlové a jen jsem k nim přikoupila větvičky eukalyptu v zahradnictví. Jeden věnec jsem udělala i tchýňce s jednou svíčkou, jelikož má v domečku jen malý konferenční stolek, tak aby se jí tam vešel. Do jejího moderního černobílého interiéru se jistě bude hodit a zároveň ho dostane příští týden k svátku místo kytičky. Dcera přišla se svým vlastním nápadem na adventní věnec. Nechala jsem ji uřezat malý březový špalek, na který umístila svíčky a jen zlehka dozdobila. Takže už se pomalu připravujeme na advent a věnce se zatím chladí na balkóně, aby vydržely, co nejdéle fresh. A co vy? Už se taky pomalu chystáte na adventní čas?






Tu vůni jedlového jehličí prostě miluju...

Dceřino tvoření...


Jeden pro tchýňku...

Má uvnitř floristickou hmotu, takže se může zalévat a vše dýl vydrží...

Přeju hodně zdaru i vám při adventním tvoření.


Komentáře

  1. Hani, moc pěkné tvoření. Jste obě i s dcerkou šikovné, má to po tobě. Taky už pomalu žiju adventem a vánoceni, je to nejkrásnější období. Měj hezké dny a buďte všichni zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, moc děkuju. Miluju tento čas a hlavně to tvoření:-)

      Vymazat
  2. Hani, Vánoce mám moc ráda a období adventu taky. Taky tvořím, nejraději bych nedělala nic jiného... Máš to všechno hezké ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuju, taky bych nejraději jen tvořila, těším se na tohle období celý rok.

      Vymazat
  3. Hani,moc hezky s dcerou tvoříte.Věnce jsou vkusné a krásné.Také se připravuji na advent,mám ho ráda a chci si ho užít.S kamarádkou jsme háčkovaly stromečky na stůl a ještě stromečky z macrame.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuju, no ty jsi teprv šikovná, já háčkovat neumím.

      Vymazat
  4. Hani, to je nádhera! Jeden hezčí než druhý! Dcera je šikulka po tobě! Mamce taky dělám svícen jen s jednou svíčkou, v neděli je většinou stejně u nás, tak jen pro atmosféru.
    Přípravy jsem začala zatím jen úklidem, ale už se těším na zdobení! Jo, vlastně - teď jsem vytáhla z trouby první letošní vánočky :o)
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju. Vánočku bych si dala, doufám, že ji letos stihnu. Tobě taky pěknou neděli;-)

      Vymazat
  5. Moje barvy... krásné. Já ještě nemám na advent myšlenky. Stále se válím v covidové posteli. Ach jooo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, moc děkuju a přeju brzké uzdravení a těším se na tvé tvoření;-)

      Vymazat
  6. Hani, máte všechny tři svícny moc pěkné. Já se teprve chystám na zdobení. Úklid už mám hotový a teď už se těším jen na samé příjemné adventní záležitosti.
    Užívejte si adventní dny a mějte se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuju, já už mám umyto taky polovinu oken a ještě mě nějaký ten úklid čeká, ale na dekorování se moc těším.

      Vymazat
  7. krásné, i jedna svíčka udělá radost,Sv.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné svícny. I ten pro tchyňku.
    Já jsem s výrobou ještě nezačala 😉
    Krásný večer 🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuju. Ty to určitě brzy doženeš. Těším se na tvé tvoření.

      Vymazat

Okomentovat